Klachtenregeling Deck

Wij besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Klantenservice staat bij ons hoog in het vaandel. Zie ook deck.nl.reviews waar klanten hun ervaringen delen over Deck. Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent. Als dat zo is horen we dat graag. Ook als u wel tevreden bent kunnen we leren van jouw ervaringen. Geef ze dan ook door aan ons.

Zo meldt je een klacht aan Deck


Klachten nemen wij natuurlijk serieus. Onze medewerkers helpen je graag bij het oplossen van jouw klacht door met je in gesprek te gaan, lering te trekken uit jouw melding en zo nodig onze processen aan te passen.

Telefonisch of whatsapp; tijdens werkdagen kan je telefonisch of via whatsapp contact met ons opnemen via nummer 020-2621110. Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Je kan je klacht digitaal melden. Vermeld uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres in de email die u stuurt naar service@deck.nl en geef duidelijk aan dat het om een klacht gaat.

Onze klachtenprocedure


Dien je een klacht in bij ons, dan kan het volgende verwachten:

Wij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op (meestal is dat 1 dag) om de klacht te bespreken en waar mogelijk meteen op te lossen. Mocht de klacht gaan over de afhandeling van een schade dan overleggen wij altijd eerst met de risicodrager, dat kan voor vertraging zorgen. Mocht het direct oplossen van de klacht niet mogelijk zijn, dan kan je verwachten dat we na intern overleg alsnog binnen 10 werkdagen jouw klacht proberen op te lossen. Soms hebben we meer tijd nodig om je klacht te onderzoeken. Dan krijg je van ons bericht hoeveel langer we nodig hebben.

Ben je ontevreden met de oplossing die wij voorstellen? Dan kan jij jouw klacht vervolgens voorleggen aan een onafhankelijke partij. Wij verlenen volledige medewerking aan een oplossing via het klachteninstituut Financiële Dienstverlening of de rechter.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)

Binnen drie maanden kan je de klacht voorleggen aan het KiFiD. Zij zijn onpartijdig en onafhankelijk en bemiddelen bij de klachtafhandeling. Ook heeft het KiFiD een eigen Geschillencommissie die uitspraken kan doen over een eventuele afhandeling. Op de website van het KiFiD lees je wanneer je met jouw klacht bij hen terecht kan en hoe je de klacht het beste kan indienen. Het KiFiD behandelt geen klachten van bedrijven.

De rechter

Wil of kan je geen gebruik maken van de mogelijkheid om je klacht voor te leggen aan het KiFiD? Dan kan je het geschil voorleggen aan een bevoegde burgerrechter. Wanneer jouw klacht eenmaal bij de rechter is ingediend, kan je niet meer naar het KiFiD. Voor meer informatie over juridische procedures of gesubsidieerde rechtsbijstand, kan je terecht bij een advocaat of bij het Gratis juridisch advies | Het Juridisch Loket