4.8/5
Wij werken samen met verschillende risicodragers, zoals NN, a.s.r. en Rhion. Zij hebben natuurlijk polisvoorwaarden waar wij ook meewerken. Wij zijn het niet altijd eens met ze en we bekijken elk schadegeval of pech vanuit de ervaring van een klant. Sommige zaken worden volgens ons onterecht afgewezen. Dan springen wij in de bres voor onze klanten en maken we ons hart voor jouw belang. Een voorbeeld: bij Dena was de schutting weggewaaid en de kosten voor herstel waren € 4.000. Ze heeft een eigen risico van € 1.000, dus je zou verwachten dat de schutting hersteld kan worden en wij € 3.000 daarvan vergoeden. Maar, omdat de schutting op een erfgrens staat zou volgens de risicodrager daar maar de helft, € 1.500 worden vergoed. Dat zijn kleine lettertjes die wij niet begrijpen. En dan zorgen wij dat onze klant alsnog voor € 3.000 kan herstellen. Wel zo logisch toch.
Om 2 redenen:
1. Zo kunnen we jou de beste service bieden. Wij willen namelijk dat je na grote pech zo snel mogelijk door kunt met je leven. Wij lossen daarom de schade voor je op. Daarvoor gebruiken we professionals zodat we de kwaliteit kunnen waarborgen. Je hebt er geen omkijken meer naar!
2. Zo houden we de premie laag. Door de schade te herstellen voorkomen we bovendien onnodige kosten, waardoor jouw premie laag blijft. Door geen geld uit te keren, geven we fraudeurs geen kans. Lukt herstellen écht niet? Dan krijg je de nieuwwaarde van je spullen terug bijvoorbeeld bij je inboedel. Tenzij je spullen wat ouder zijn. Bij je inboedel ligt deze grens op tien jaar. Voor spullen ouder dan tien jaar kunnen we je de dagwaarde geven. Dit is het bedrag dat nodig is om vergelijkbare spullen van dezelfde kwaliteit en ouderdom te kopen.
We herstellen de schade als dat kan, in plaats van geld over te maken. Lukt herstellen écht niet? Dan kijken we naar de waarde van je spullen en krijg je geld terug. Zijn je spullen wat ouder? Dan kan je de dagwaarde krijgen.
Hoe werken de schades bij Deck? Om te voorkomen dat de premies bij Deck opgaan aan kleine pech, hebben wij een paar manieren gevonden die zowel aansluiten bij jouw wens voor een scherpe premie, maar ook zorgt dat je goed verzekerd bent in geval van grote pech of onverwachte gebeurtenissen.
Voor thuis & op reis (opstal-, inboedel-, aansprakelijkheids- en doorlopende reisverzekering) kan je in één keer kiezen hoeveel eigen risico je wilt nemen. Je hebt keuze uit: € 500, € 750 en € 1.000. Het eigen risico geldt per gebeurtenis. Stel dat er iets gebeurt, waarbij je zowel je inboedel- als je opstalverzekering aanspreekt, dan betaal je maar één keer het eigen risico.
Hoe werkt dit bij je voertuig? We hebben geen eigen risico op het WA-gedeelte. De schade wordt dan volledig vergoed aan de tegenpartij.
Voor je auto en motor is ons advies om al je kleine pech zelf te dragen als je zelf schuldig bent aan de schade. Doe je dat niet, dan gaat je maandelijkse premie automatisch omhoog vanwege de bonus malus-regeling (schadevrije jaren) die in Nederland geldt. Je hebt de keuze om een hoog eigen risico te nemen op het casco-gedeelte van de verzekering. Voor je auto is dit € 300, € 600 of € 1.200 bij NN en € 500, € 750 of € 1.000 bij a.s.r.
Voorbeeld 1: Iris verliest in 2017 haar zonnebril van € 200 en haar fiets van € 350 wordt gestolen. Wat krijgt ze terug?
Deck: niets. Dit valt onder kleine pech.
Voorbeeld 2: De koffers van Bob worden gestolen op vakantie met een waarde van € 1.200. Een maand later heeft hij weer pech: zijn wasmachine stroomt over waardoor de eikenhouten vloer is beschadigd. Wat krijgt hij terug?
Deck: Bob heeft gekozen voor een eigen risico van € 500. Hij krijgt € 1.200 - € 500 voor de bagage en een professionele parketman die zijn vloer volledig repareert. Omdat dit twee verschillende gebeurtenissen zijn, moet hij ook € 500 eigen risico voor zijn vloer betalen.
Voorbeeld 3: Een flinke storm heeft ervoor gezorgd dat Bart zijn dak kapot is gewaaid. Hierdoor heeft hij ook waterschade opgelopen aan zijn vloer en meubels. Bart heeft een eigen risico van € 750.
Deck: De schade wordt geclaimd op de opstal- en inboedelverzekering. Wij komen de schade herstellen aan het dak, vloer en meubels. Hij hoeft maar 1x het eigen risico te betalen, omdat de schade onder dezelfde gebeurtenis valt.
Voorbeeld 4: Gina heeft net een gloednieuwe Harley Davidson. Deze wordt gejat.
Deck: zij krijgt dan de nieuwwaarde vergoed, maar moet wel € 500 eigen risico betalen. Een kleine bummer, maar wel een verse chopper!
Voorbeeld 5: Henry rijdt met zijn Peugeot van 13 jaar oud tegen de auto van zijn buurman. Een flinke deuk tot gevolg aan beide auto's. Henry heeft alleen een WA-verzekering op zijn auto.
Deck: De buurman krijgt zijn volledige schade vergoed en Henry hoeft niks bij te betalen. Voor zijn eigen deuk krijgt hij niks. Afhankelijk van de hoogte van het schadebedrag kan Henry ook besluiten om de schade toch zelf te betalen, zodat hij geen schadevrije jaren verliest.
Bij pech of schade, volg je deze 3 stappen:
Doe aangifte. Het hoort erbij: even langs de politie, zodat zij op de hoogte zijn van de inbraak in je huis of auto-ongeluk.
Maak foto's. Je statief mag je laten staan hoor. Maar als je ons met foto’s duidelijk laat zien wat er aan de hand is, kunnen we je beter helpen.
Meld je pech bij Deck. Met één druk op de knop op deck.nl gaan wij voor je aan de slag. In mijn Deck kan je de schade melden. Via de knop "Schade melden" op onze website zie je precies waar je moet zijn!
Juridisch zou je ons een tussenpersoon kunnen noemen. Maar je sluit zelf je product execution only af. Wij bieden producten en service aan die andere tussenpersonen niet hebben. Dat kan omdat wij een groep mensen bedienen die begrijpen dat verzekeren anders en slimmer kan. Zo kunnen wij zeer scherpe premies bieden zonder dat het ten koste gaat van dekkingen of de kwaliteit van service. Wij bieden een premium product en service tegen de scherpste premie.
Deck is soort direct writer. Wij hebben een makkelijk te gebruiken online platform gemaakt, deck.nl en voor onze klanten een mijn Deck omgeving waar je van alles kan regelen. Maar je kan ook gewoon even bellen of appen. Als je belt krijg je gelijk een adviseur aan de lijn die je kan helpen met al je vragen. Heb je schade dan helpen wij je gelijk verder.
Hallo, ik ben Gus.
Ik wil graag verzekeren logisch maken en het vertrouwen van de premiebetaler terug winnen. Het is jullie premie dus daar willen wij bij Deck slim mee omgaan. Ik ben een astronaut en dat helpt om verzekeren slimmer te maken. Met de inzet van space technologie werkt Deck elke dag weer wat makkelijker voor jou. Alleen technologie is niet genoeg, daarom werk ik samen met ons team van adviseurs. Wel zo persoonlijk. Heb je een vraag over risico’s of verzekeren, vraag ons dan de sterren van de hemel. We reageren sneller dan het licht!
Ik voel me thuis bij Deck. Deck staat voor stabiliteit, een vaste vloer onder je voeten, een dek. Ik hou natuurlijk van zweven en lekker leven. En als er dan iets vervelends gebeurt zoals schade of pech, dan weet ik dat er een bodem onder mijn voeten is. Die bodem, dat je goed verzekerd bent in geval van pech, dat is Deck. Wij staan dan klaar voor je. Met deck.nl en onze adviseurs.
Deck doet dit uiteraard niet alleen. Om onze ideeën helemaal uit te voeren tot in jouw telefoon, hebben we niet de minste partijen in de arm genomen. Mogen we aan je voorstellen:
We werken samen met Nationale Nederlanden, a.s.r. , Rhion & Unigarant. Door hun jarenlange ervaring in het dragen van risico's weet je zeker dat deze kapitaalkrachtige risicodragers ervoor zorgen dat grote pech betaald kan worden.
Onze ‘ground control’ die ervoor zorgt dat we met beide benen op aarde blijven staan. Voogd & Voogd voert de administratie. Deze partij is een rot in het vak met ruim 100 jaar ervaring in de verzekeringen. Deck werkt met Voogd & Voogd samen omdat zij, net als wij, lekker efficiënt werken. Dat komt onder andere doordat zij een state of the art ICT-systeem hebben dat zij blijven ontwikkelen. Een perfecte match dus.
Onze Spacequarter staat in de vestingstad Gorinchem. Het adres is: Techniekweg 15, 4207 HC. We hebben ook een docking station in Baarn op de Brinkstraat 43. Je mag ons helemaal checken bij de KvK (70857318) en AFM (12045555).
Bij Deck sluit jij je verzekering direct af via internet. We maken het zo makkelijk mogelijk voor je. Dit doen we door keuzes voor te leggen die het beste passen bij jouw leven. Zo bouw je jouw persoonlijke 'Deckje'. Deze keuzes zijn gebaseerd op miljoenen gegevens en jarenlange ervaring van onze buddies. Je kan bepaalde belangrijke persoonlijke voorkeuren zelf instellen, zoals de dekking van je auto, Europa- of werelddekking op je reisverzekering of de hoogte van je eigen risico. Jij bent in control. Wij doen de rest.
Wil je contact met Deck? We helpen je graag bij al je vragen! Op onze contactpagina vind je onze contactgegevens.
Als klant van Deck kan je dagelijks opzeggen. Dat is wel zo vriendelijk en wij zijn overtuigd dat klanten graag bij ons willen blijven. De afgesloten polis en bijbehorende premie geldt in principe voor één jaar. Bij tussentijdse wijzigingen van het pakket kan de premie veranderen. Aan het einde van het verzekeringsjaar doen wij de Deck Check en kijken we of je nog steeds goed verzekerd bent tegen de juiste premie. Wij vergelijken dan onze aanbieders en meestal ben je scherper uit, tenzij je zelf schade hebt veroorzaakt met je auto bijvoorbeeld. Dat heeft gevolgen voor je bonus malus ladder en die bepaalt een deel van je premie. De nieuwe premie geldt weer voor één jaar.
Deck kan je oude verzekeringen voor je opzeggen. Je mag het uiteraard ook zelf doen.
Als je er voor kiest om het door ons te laten doen, vul dan na je aanvraag zo snel en compleet mogelijk de overstaptool in. Zo sluit alles naadloos aan op je oude verzekeringen en betaal je geen dubbele premie.
Zorg dat je de volgende informatie bij de hand hebt bij de overstapservice:
Polisnummers van je huidige verzekeringen
Heb je een tussenpersoon? Dan hebben we zijn/haar naam nodig.
Heb je zelf je verzekeringen al opgezegd? Super! Laat het ons even weten dat je zelf al hebt opgezegd via Whatsapp (020 2621110) of een mailtje naar service@deck.nl.
Jazeker. Wij helpen je graag bij het overzetten van al je verzekeringen zodat je veilig landt bij Deck en dubbele lasten worden voorkomen. Voor alle verzekeringen die je bij Deck onderbrengt kunnen we de opzegging in orde maken.
Nadat je bent geaccepteerd ontvang je van ons per email een link naar onze Overstapservice. Als je daar invult bij welke verzekeraar of tussenpersoon je nu zit dan regelen wij de rest! Maak je geen gebruik van de Overstapservice, dan gaan we er vanuit dat je zelf je verzekeringen hebt opgezegd of geen lopende verzekeringen had.
Voor een soepele overstap houden we rekening met de opzegtermijnen van je huidige verzekeraar. Vaak is dit één maand. Stel dat je Deck aanvraagt in januari dan is standaard de ingangsdatum 1 maart. Vraag je Deck aan op bijvoorbeeld 2 mei dan zetten we de ingangsdatum op 1 juli. Je kan ook kiezen om de verzekeringen eerder te laten in gaan of per direct. Tijdens het afsluiten van je verzekering wordt deze optie geboden.
Heb je besloten je spullen te laten verzekeren bij Deck? Binnen een paar minuten is alles gefikst. En overstappen is makkelijk; wij kunnen helpen bij het overzetten van al je lopende verzekeringen, zodat je veilig landt bij Deck. Zonder dubbele lasten uiteraard. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is aan ons doorgeven bij welke verzekeraar of tussenpersoon je nu verzekerd bent.
Een verzekering met een betere dekking, een lagere premie én een kick-ass service. Het klinkt misschien te mooi om waar te zijn, maar op onze planeet kan het! We hebben er gewoon goed over nagedacht. Wat goed was aan de oude verzekeringswereld houden we, wat de afgelopen jaren is verslechterd, draaien we terug en verbeteren we. Zo ontwerpen we een verzekering voor jou die zo simpel en duidelijk mogelijk is. Check zelf of Deck bij jou past! Je bent welkom.
Deck is er voor de ’smart ones’. Mensen die snappen dat een verzekering alleen bedoeld is voor grote pech, de belangrijke zaken in het leven. Dat levert premievoordeel op, tot wel 50%. Deck gaat terug naar de basis: alleen verzekeren wat je zelf niet kunt betalen.
Ben jij zo'n ’smart one’? Dan zit het je waarschijnlijk niet helemaal lekker dat jij op dit moment betaalt voor zaken die je zelf nooit zou claimen. Al meer dan 25.000 verzekerden gingen je voor.
Deck houdt vast aan 3 principes.
De huidige verzekeringswereld zit vol verspilling. Denk aan te complexe producten, kleine lettertjes, papieren polismappen, stijgende fraude cijfers en lange wachttijden.
Tijd voor verandering dus.
75% van de claims bij een verzekeraar is onder de € 1.000. Juist bij deze claims wordt veel gefraudeerd. Verzekeren wordt zo ingewikkeld en duur. Denk aan de kleine lettertjes tegen fraude en de vele mensen die dagelijks in de weer zijn deze schades af te wikkelen. De kans is groot dat jij nooit gebruikmaakt van je verzekeringen. Dat geldt voor de meeste mensen. Mensen die wel voor alles bij hun verzekeraar aankloppen, maken jouw verzekeringen duur en ingewikkeld doordat ze frequent en onterecht claimen. Dit gedrag kost geld en is oneerlijk naar de rest van het collectief.
Onze verzekering geeft veel-claimers en fraudeurs geen kans en beloont ’smart ones’. Deck is er voor mensen die zélf verantwoordelijkheid nemen. Mensen die snappen dat een verzekering alleen bedoeld is voor grote pech. Terug naar de basis dus: jij de kleine pech, wij de grote. Onze zeer royale-all-in-one-verzekering bieden we daardoor tegen een lage premie met een kick-ass service!
Deck werkt volgens 3 uitgangspunten:
Terug naar de essentie van verzekeren: verzeker alleen wat je zelf niet kunt dragen. Door alleen grote pech te verzekeren, krijg je bij Deck een lage premie. En zeg nou eerlijk: die verloren zonnebril kun je toch prima zelf vervangen?
Eenvoud in product en organisatie: Gewoon één verzekering, één contactpersoon, één premie per maand óf jaar. Je weet gelijk waar je aan toe bent. Weg met al die losse verzekeringen!
Deck herstelt waar mogelijk: schade herstellen i.p.v. claims uitbetalen neemt jou werk uit handen en geeft fraudeurs geen kans. We werken met een erkend netwerk van professionals om de kwaliteit te waarborgen.
Deck is één verzekering voor al jouw spullen en die van je gezin, inclusief aansprakelijkheid en je doorlopende reisverzekering. Optioneel voeg je je rechtsbijstand-, auto-, motor- of brommerverzekering toe. Deck verzekert alleen de grote pech; schade die je niet zomaar in je eentje kan betalen. Zo is verzekeren namelijk ooit ontstaan: wat je niet alleen kan dragen, doe je samen.
Hoe werkt Deck?
Wij willen voorkomen dat jouw premie opgaat aan kleine pech, zoals verloren zonnebrillen en kapotte mobieltjes. Dit houdt je premie laag. Uiteraard zorgen we dat je goed verzekerd bent bij grote pech.
Wij bieden, op basis van jouw persoonlijke gegevens, een compleet pakket van NN, Rhion of a.s.r. aan. Voor reis gebruiken we NN, voor de brommers en scooters werken we samen met Unigarant. Je kan ons altijd bellen als je specifieke zaken wil verzekeren, denk bv aan een boot, caravan of iets van je bedrijf.
De pakketten van NN, Rhion en a.s.r. bieden ruime dekkingen en de voorwaarden zijn vergelijkbaar. Voor opstal bieden we altijd een garantie tegen onderverzekering bijvoorbeeld. Maar er zijn ook wat verschillen: zo biedt NN bijvoorbeeld op inboedel 10 jaar nieuwwaarde regeling en vergoedt a.s.r. de dagwaarde zodra de spullen minder waard zijn dan 40% van de nieuwwaarde. Altijd handig om de voorwaarden te checken.
Geen eigen risico bij medische kosten in het buitenland Als jij een ongeluk krijgt tijdens je vakantie en je hebt hierdoor medische hulp nodig in het buitenland, dan geldt het eigen risico niet. In geval deze schade dien je de kosten in bij je zorgverzekeraar. De kosten die zij niet dekken stuur je naar Deck.
Hoe werkt dit bij je voertuig? Op het WA-gedeelte bestaat geen eigen risico. Schade aan de tegenpartij wordt volledig vergoed. Voor je auto en motor kan het verstandig zijn om kleine pech zelf te dragen als je zelf de schade veroorzaakt hebt. Doe je dat niet, dan gaat je maandelijkse premie automatisch omhoog vanwege de bonus-malus regeling (schadevrije jaren) die in Nederland geldt. Je hebt de keuze om een hoog eigen risico te nemen op het (beperkt) casco-gedeelte van de verzekering.
Wij werken standaard met een iets hoger eigen risico en wij maken verzekeren slimmer. Dat scheelt een boel premie en dat voordeel geven wij terug aan onze klanten.
Klopt, de premie wordt geïnd door Voogd & Voogd. Dit bedrijf voert de administratie van Deck en zorgt dus ook voor het innen van de premies.
75% van alle claims bij de verzekeraars is onder de € 1.000. Kleine pech en schades. Dat maakt verzekeren onnodig ingewikkeld en duur. Denk aan alle mensen die dagelijks aan de slag zijn met het verwerken van kleine pech. Schades van een paar tientjes kost qua verwerken honderden euro's. Bovendien is hier vaak sprake van fraude. Dit gedrag willen we bij Deck tegenaan, want alleen dan wordt verzekeren weer betaalbaar. Daarbij is een verzekering oorspronkelijk niet bedoeld voor kleine pech.
Deck gaat terug naar de basis zoals verzekeren ooit is bedoeld; samen leggen we geld in de pot voor grote pech die je niet in je eentje kan betalen. Alle kleine schades zoals een bril die je kwijtraakt op vakantie of je laat zelf je telefoon vallen, dat kan allemaal uit eigen zak.
Bij Deck krijg je veel korting doordat je zelf voor een hoog eigen risico kiest en alle losse polissen bij één partij onderbrengt. Zo krijg je ook nog eens extra korting. Daarbij zijn de mensen die voor Deck kiezen, geen veel-claimers. Hierdoor garanderen wij ook op de lange termijn een heel scherpe premie. Samen houden we de premie laag.
Om jouw premie laag te houden, werken we met een eigen risico. Bij zorgverzekeringen nemen mensen vaak vrijwillig een hoog eigen risico. Als je gezond leeft en bent, is dit economisch slim. Dit kan ook bij het verzekeren van je spullen en bezit.
De kans op pech is natuurlijk altijd aanwezig. Al gebeurt het statistisch niet vaak. Bij Deck vinden wij dat je kleine pech beter zelf kan oplossen. Je laat je buurman toch ook niet meebetalen aan jouw nieuwe zonnebril?
Hoe werkt dit bij Deck?Om te voorkomen dat de premies bij Deck opgaan aan kleine pech, zoals kapotte zonnebrillen en mobieltjes, hebben wij een paar manieren gevonden die zowel aansluiten bij jouw wens voor een scherpe premie, maar ook zorgt dat je goed verzekerd bent in geval van grote pech of onverwachte gebeurtenissen.
Wij werken samen met NN, a.s.r. en Unigarant voor de scooters en brommers. Bij NN kies je voor thuis & op reis (opstal-, inboedel-, aansprakelijkheids- en doorlopende reisverzekering) in één keer hoeveel eigen risico je wilt nemen: € 500, € 750 en € 1.000. Het eigen risico geldt per gebeurtenis. Stel dat er iets gebeurt, waarbij je zowel je inboedel- als je opstalverzekering aanspreekt, dan betaal je maar één keer het eigen risico.
Geen eigen risico bij medische kosten in het buitenlandOké, toch nog wat kleine lettertjes, maar dan in het voordeel voor jou. Als jij een ongeluk krijgt tijdens je vakantie in het buitenland en je hebt hierdoor medische hulp nodig, dan gaat dit niet van je eigen risico af bij Deck. Sterker nog, wij betalen ook jouw eigen risico van je zorgverzekering vanuit deze dekking, mocht deze door bijvoorbeeld dit ongeluk worden aangesproken.
Hoe werkt dit bij je voertuig?We hebben geen eigen risico op het WA-gedeelte. De schade wordt dan volledig vergoed aan de tegenpartij.
Voor je auto en motor is ons advies om al je kleine pech zelf te dragen als je zelf schuldig bent aan de schade. Doe je dat niet, dan gaat je maandelijkse premie automatisch omhoog vanwege de bonus malus-regeling (schadevrije jaren) die in Nederland geldt. Je hebt de keuze om een hoog eigen risico te nemen op het casco-gedeelte van de verzekering. Voor je auto is dit € 300, € 600 of € 1.200 bij NN en € 500, € 750 of € 1.000 bij a.s.r.
Ons belangrijkste principe: verzeker alleen wat je zelf niet kan betalen. Jij hoeft je geen zorgen te maken bij onverwachte schade en grote pech. Dan is het bij ons alle hens aan dek aan gaan we voor je aan de slag.
Ja, de getoonde premie is inclusief assurantiebelasting. Er komen verder geen kosten meer bij. What you see is what you get.
Bij Deck doen wij er alles aan om jouw premie laag te houden. Zo houden we onze premie laag:
Deck:
focust op grote pech en zaken die je niet alleenkunt verzekeren;
biedt maximale stapelkorting;
geeft veel-claimers en fraudeurs geen kans;
digitale service met persoonlijke service van adviseurs.
Bij Deck krijg je één persoonlijke premie op maat, op basis van jouw persoonlijke premie. Wij vergelijken het aanbod van NN, a.s.r. en Rhion en bieden dan voor jou het voordeligste pakket. De voorwaarden zijn vergelijkbaar. Je krijgt een forse korting op de premie vanwege het hoge eigen risico en omdat wij zoveel mogelijk bij één risicodrager onderbrengen. De premie die je ziet is inclusief alles; denk aan assurantiebelasting en de vergoeding voor Deck of onze partners.
Bij het maken van je premieberekening stellen wij een aantal vragen, waaronder je gezinssamenstelling. De gekozen gezinssamenstelling geldt dan voor alle verzekeringen waar je een offerte voor maakt.
Ja, zonnepanelen op het dak zijn bij ons standaard meeverzekerd op de woonhuisverzekering. Het is daarbij van belang dat de panelen vast genageld zijn aan de woning, of verzwaard op het platte dak liggen. Losse panelen in de tuin zijn niet gedekt op de woonhuisverzekering. Je bent niet verzekerd voor schade die is ontstaan door het verkeerd bevestigen van de panelen.
Ja. Op veler verzoek is het nu mogelijk om een annuleringsverzekering te kiezen als optie bij onze reisverzekering. We vergoeden € 1.500 per verzekerde per reis.
Voorbeeld: je hebt een gezin met twee kinderen. En stel dat je noodgedwongen niet op reis kan gaan, dan betalen we maximaal € 1.500 x 4 = € 6.000. Hier gaat nog wel je gekozen eigen risico vanaf.
Er moet wel sprake zijn van bijvoorbeeld overlijden, ernstige ziekte of ernstig letsel door een ongeval van een partner of familie.
Een annuleringsverzekering dient binnen 14 dagen na het boeken van de reis te worden afgesloten, anders kan er geen dekking worden verleend.
Je reisverzekering zit standaard bij Deck. Je kan kiezen tussen Europa- of Werelddekking. Je bagage is verzekerd tot € 2.500. Word je ziek tijdens je vakantie of krijg je een ongeluk? Medische kosten in het buitenland zijn gedekt.
Houd je van skiën? Zet dan de optie wintersport aan! We vergoeden dan ook de kosten van hulpverlening zoals vervoer van de piste en een gipsvlucht. Bovendien is schade aan eigen of gehuurd ski- of snowboardmateriaal verzekerd tot € 5.000. Je hebt als optie om een annuleringsverzekering erbij te nemen met een vergoeding van € 1.500 per verzekerde per reis.
Geen eigen risico bij medische kosten in het buitenland
Als jij een ongeluk krijgt tijdens je vakantie in het buitenland en je hebt hierdoor medische hulp nodig in het buitenland, dan gaat dit niet van je eigen risico af bij Deck. Sterker nog, wij betalen ook jouw eigen risico van je zorgverzekering vanuit deze dekking, mocht deze door bijvoorbeeld dit ongeluk worden aangesproken.
Wa, Wa Casco beperkt, Casco (allrisk), keuzes, keuzes en nog eens keuzes. Sommige verzekeraars hanteren een simpele regel qua leeftijd van je voertuig voor welke dekking je kan kiezen. Niet echt rocket science.
Deck doet dit slimmer. Er zijn 7 miljoen auto's in Nederland. Dus de keuze voor welke dekking bij welk voertuig is al heel vaak gemaakt. Op basis van deze kennis bepalen we nu ook jouw dekking. Hoef jij er ook niet over na te denken. Makkelijk! Als je toch een andere dekking wilt, geen probleem. Dan kan je dat uiteraard aanpassen.
Bij Deck bieden we 3 pakketten aan. Het pakket van NN biedt 5 jaar nieuwwaarde op de inboedelverzekering aan. De nieuwwaarde is het bedrag waarmee je hetzelfde of een vergelijkbaar object nieuw in de winkel kan kopen. Bij tweedehands gekochte spullen of bij spullen van meer dan 5 jaar oud: de dagwaarde. Het pakket van a.s.r.biedt de dagwaarde aan indien deze waarde lager is dan 40% van de nieuwwaarde. Dat wordt bepaald met afschrijvingslijsten. Bijvoorbeeld bij een laminaatvloer die 5 jaar oud is en in 10 jaar afschrijft. De waarde bedraagt nog 50% van de nieuwwaarde dus je ontvangt een vergoeding op basis van nieuwwaarde. Bij Rhion gaan we altijd uit van de herstelkosten, tenzij herstellen duurder is dan de dagwaarde. In dat geval gaan we uit van een vergoeding in geld. Check de polisvoorwaarden voor de details.
Ja, je kunt gerust los van elkaar weekeindjes weg of op vakantie. De dekking geldt gewoon voor alle gezinsleden. Je kunt je gezinssamenstelling opgeven tijdens het sluiten van Deck. Kinderen zijn ook meeverzekerd als ze buitenhuis wonen en nog wel studeren.
We hebben alle polisvoorwaarden overzichtelijk voor je op een rij gezet.
Jazeker. We hebben alle belangrijke voorwaarden op één A4 gezet, zodat je er makkelijk doorheen kan lezen. Wil je meer lezen, dan kan dat natuurlijk ook.
Opstalverzekering
Inboedelverzekering
Reisverzekering
Aansprakelijkheidsverzekering
Autoverzekering
Motorverzekering
Brommerverzekering
Rechtsbijstandverzekering
We blijven Deck constant ontwikkelen en voegen hier in de toekomst onder andere de caravan- en oltimerverzekering aan toe. Let op: Deck is geen verzekering voor gezondheid (zorgverzekering). Bij je reisverzekering zit wel geneeskundige kosten in het buitenland standaard erbij.
Al je spullen. Denk aan je huis, je bankstel, auto en motor.
Als je aansprakelijk wordt gesteld voor schade aan de spullen van een ander.
Je partner en kinderen zijn meeverzekerd als je dit aangeeft bij gezinssamenstelling.
Tijdens je reis of weekendje weg ben jij of je gezinsleden verzekerd.
Juridische hulp van DAS bij verkeersproblemen, gedoe met woning en zaken over je werk.